środa, 21 sierpnia 2013

Nick i avatar na czacie

Witam :) 
Dzisiaj pokażę Wam, jak zmienić nick na naszym blogowym czacie, i jak ktoś będzie chciał : dodać do nicku jakiś znaczek, gif czy coś takiego ;)

1. Najpierw wchodzimy na czat :

2. Jak widzicie, przy mojej nazwie wyświetlają się dwa diamenty zmieniające kolor. Po prawej stronie czatu (w tym węższym okienku) widać mój nick. Aby go zmienić, muszę nacisnąc na niego. 
3. Gdy nacisnę, pojawi się nam następujące okienko:
4. Widzicie, że oprócz mojej skróconej nazwy (w "Name")   po bokach pojawiło się (dmd). To właśnie tak zrobiłam ten kolorowy diamencik przy nazwie. Więc właśnie w pierwszym pasku wpisujemy swój nick. 
Niżej jest coś takiego jak "Picture" i obok niego numer avatara. Możemy wybrać sobie avatar, a takowych jest do wyboru bardzo dużo. Gdy skończymy klikamy "OK" i mamy zmienioną nazwę!
Jeśli chcecie zobaczyć wszystkie dostępne obrazki typu tego gifa diamenta wejdźcie na mój drugi czat; http://xat.com/zycielife  po lewej stronie dostrzegliście zapewne obrazki typu minek, a troszkę niżej rzeczy typu diament, gwiazda, nuta .. Jak najedziecie na wybrany obrazek wyświetli wam się nazwa. Ale Uwaga! Nie zapomnijcie, że z lewej i z prawej strony musicie dodać znaki "(" i ")" tak jak widzicie na powyższym obrazku. 

Pozdrawiam, DAS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

src="http://code.jquery.com/jquery-latest.js">