środa, 24 lipca 2013

Muzyka na blogu

Wiele osób chce mieć coś oryginalnego na swoim blogu. Jedną z takich rzeczy może być odtwarzacz muzyki, z piosenkami takimi- jakie sami dodamy. Dlatego postanowiłam pokazać Wam, jak dodać muzykę do bloga. Najpierw w chodzimy na stronę SCM Music Player.
Pierwsze, co nam się wyświetli, to okienko "Choose Skin" 
Tutaj wybieramy wygląd swojego odtwarzacza. W moim przypadku był to pomarańczowy odtwarzacz. Gdy wybierzemy, klikamy "next". Pojawią nam się dwa okienka: "SONG TITLE" oraz "SONG URL" . W tym pierwszym nadajemy tytuł utworowi, np. "Psy-Gangnam Style", a w drugim wklejamy link youtube do piosenki. Gdy naciśniemy "Sort Playlist" utwory posegregują się w kolejności alfabetycznej. Znowu klikamy "next". Pojawia nam się ostatnia czynność do wykonania. W "Configure Setting" musimy zaznaczyć kilka rzeczy, czyli: AutoPlay- czy muzyka ma włączać się od razu po wejściu na bloga, chociaż ma to minusy.. Bo może ktoś nie lubi takiej muzyki, i nie będzie chciał wchodzić więcej na bloga? Ja mam to wyłączone. Default Volume- głośność, to ustawiamy według naszego komputera, gdyż niektórzy słyszą dobrze na 17%, a niektórzy dopiero na 37%. Repeat Mode- czyli ustawienia powtarzania. Można tam wybrać: Repeat Playlist Once- odtwarza raz, po odtworzeniu wszystkich utworów wszystko ucicha. Repeat Playlist- to jest to, co wybrałam ja. Gdy wszystkie piosenki zostaną odtworzone, zostają automatycznie odtwarzane ponownie. I jeszcze Repeat Item, co oznacza, że gdy skończy się lista utworów automatycznie odtwarzana jest ostatnia piosenka. Następnie jest Placement Of Player Bar, czyli gdzie ma być odtwarzacz. Na dole, czy na górze. Według mnie lepiej jest na górze, ale to według waszego uznania. I ostatni podpunkt: Show playlist by default- z boku wyświetlać się będzie lista piosenek, ja tego nie mam ;)
 I w końcu, po tym wszystkim możemy nacisnąć "Done". Wyświetli się nam okienko z kodem, który musimy skopiować. Wygląda ono tak: 



Więc jak napisałam wcześniej- kopiujemy cały kod. Wchodzimy na naszego bloga, wchodzimy w "Projekt--Układ" i dodajemy gadżet. W "Treść" wklejamy kod i zapisujemy. To chyba na tyle. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

src="http://code.jquery.com/jquery-latest.js">